Tåg, tenta och trött.

2011-03-26 @ 16:03:59 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()



Tänkte bara säga hej igen. Såg att en del av er har tittat in varje dag, ni är duktigare än vad jag är..Har åkt bräda i en vecka nu så då var det bara backarna som gällde. Är hemma i Umeå igen. Kom hit vid sju imorse. Skulle egentligen varit framme halv sju men åker man med SJ kommer man aldrig i tid det vet väl alla numera. Var en dude med systemkamera som underligt tog kort på mig på tåget. Han stod framför mig och försökte inte ens ta kort i smyg..

Började hemfärden igår vid tre. Åkte då bil från Kläppen till Malung. Där jag sedan tog en buss till Vansbro. Väntade in ett tåg där i någon timme och åkte sedan med det tåget till Borlänge. För att vänta där på ett tåg till Gävle. Sedan var det bara att vänta där en stund till och ta sista tåget till Umeå. Det sista jag åkte med innan jag kom hem vid halv 8 var en taxi. Fattas bara flyg och båt..

Var hemma en halvtimme. Pluggade in det sista inför tentan. Intressant att det jag lärde mig på tio minuter imorse kom på en fråga på tentan. Tror tentan gick okej, satt bara en timme. Mer verkade man inte behöva. Glömde dock ordet agent..Visste att det var något på a men mer ville min hjärna inte minnas. Spelar ingen roll, det ordet har ingen direkt betydelse för om jag blir godkänd eller inte.

Efter tentan hämtade jag ut finfin post! Fått en del grejer under veckan. Kan visa er senare eller ja imorgon. Ska kanske iväg och bowla idag/kväll så återkommer med bilder och flum en dag efter idag.

Kommentarer

Postat av: Astrid

Åh, Vansbro! Väcker minnen, rest den vägen många, många, många gånger........

Finns det nån snö kvar i backarna i Umeå`?

2011-03-28 @ 08:40:53

Postat av: San

Ja här finns det fortfarande snö. Tycker väl att våren kan komma i stan men att vintern stannar i backarna. Det skulle vara nice, att fortfarande kunna åka bräda men även få hälsa på våren. Snöade för någon dag sen!

2011-03-29 @ 08:19:39
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback