Say what?

2011-03-15 @ 12:36:13 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()



What?!

Hade en underlig redovisning idag. Jag var själv ^^ Men det gick bra och nu är det tentaplugg som gäller. Fast idag är det time out! Ska iväg till min läkare om några minuter och sedan till stan och träffa M och sen fira fira fira. Vad som ska fira får ni veta när jag återkommer från firandet så det är ännu oklart när det blir. Om ett år kanske. Nej inte riktigt så länge. Snart. Imorgon kanske. Ska träffa Gustav imorgon så firandet borde sluta imorgon på förmiddagen. Hej flum.

Ut och lek i snön eller bada i havet så länge.

(Bilden är orörd men tagen i fint dagsljus, så just nu är mitt hår sådär färgiiigt! :D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback