Pink ink.

2011-03-09 @ 19:06:52 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagen började med ett seminarium. Jag gäspade ett antal gånger. Sov bra men bra sömn innebär numera inte nödvändigtvis att jag inte är trött. Anyway, sen när jag kom hem så skrev jag lite på en rapport. Sedan läste jag i en bok som inte har något med skolan att göra. Eller om jag vill skulle jag kunna koppla den till vissa delar men det är bara onödigt. Sedan somnade jag och sov någon timme eller lite mer.

Har under dagen försökt att få tag i en chef flera gånger. Var samma sak igår. Hur svårt ska det vara? Gör ett nytt försök imorgon och då har jag bestämt att hon måste svara.

Har under eftermiddagen även skrivit ytterligare på rapporten och tror jag är klar nu. Ska lämnas in i morgon så har lite tid till att fixa till den samt skriva referenslistan. Har även en föreläsning imorgon.

Jag funderar på att färga mitt hår rosa. Köpte en finfin rosa när jag var i Göteborg sist. Köpte turkos med men lutar åt rosa..Mitt hår är nästan vitt nu så känns som lite färg behövs. Får se om det blir rosa ikväll eller en annan kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback