M&S

2011-03-04 @ 17:58:16 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Varit hemma hos M&S i två dagar nu. Sovit över hos dem med. Var trevligt med en liten paus, att inte göra något direkt..

Var hemma lite snabbt igår då jag skulle duscha och lite sånt innan vi skulle iväg. Känner mig lite skum när jag går hem. Som mitt huvud inte riktigt är som det ska. Det är lite segt och seglar lite på de sju haven. Tar mig dock hem utan att ramla..Låser upp dörren och tar av mig skorna. Har tänkt duscha direkt då jag inte har så mycket tid innan jag ska ta bussen till stan. Slänger av mig jeansen och typ direkt efter det rinner det blod. Känner hur äckligt det är och hur mycket det faktiskt är, eller det känns som det är mycket inte vet jag vad som räknas som mycket. Läkaren på sjukhuset sa att det skulle blöda ett tag till men inte att det skulle vara så mycket. Tänkt om det hade skett när jag var ute, fy fan vad fail och hemskt. Jag skulle dött och fått panik.

Det börjar kännas som det avtar nu. Smärtan och blodet. Finally. Vill bara ha det som innan och slippa ha det så här. Usch för det. Mysig läsning va? ^^

En annan sak är att det börjar bli varmt här nu. Eller alltså inte jättevarmt, det är ju fortfarande inte grillväder..Utan har varit sol och inte iskallt ett par dagar. Mycket snö har smält, vilket gör vägarna mindre nice att gå på. Minuspoäng för slask. Kanske är våren på väg eller så är det att hoppas på för mycket. Vädret lurar en lätt ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback