Ja eller nej.

2011-03-04 @ 23:10:55 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tanken var att jag skulle plugga nu. Mjo ja jo just det. Min hjärna funkade inte riktigt så jag valde att lyssna på The Doors och städa istället. Tar tag i pluggningen tidigt imorgon istället. Då har jag bättre studiemiljö eller nåt så då borde min hjärna acceptera att den måste vara lite akademisk ett par timmar.

Köpte en the doors t-shirt på H&M för någon dag sen. Köpte även en Snobben-tröja som jag totalt blev kär i. De reade ut den, så ojoj jag har missat den jättelänge. Tänk om jag aldrig hade fått syn på den då skulle mitt liv varit lite tommare ^^

Hoppas ni andra har en lite mer true fredag än vad jag har. Inte för jag klagar, I like it, men jag tror inte de flesta andra föredrar att städa runt den här tiden utan har hellre en öl i handen och pratar om något ingen bryr sig om.

Märker ni förresten att jag kompenserar lite med inlägg då jag var borta ett par dagar? Ska visa er Snobben-tröjan, ska bara ta ett kort. Återkommer. Förmodligen först imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback