Glass-rosa.

2011-03-10 @ 19:09:19 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()



Färgade håret lite slarvigt innan. Skulle iväg så hade inte så mycket tid. Borde egentligen slänga i lite mer färg snart. Håret är sockervaddsrosa, nästan så man kan lura sig själv att äta det ^^

Det är lite stökigt hemma hos mig just nu. Mest för jag la all energi på att skriva en rapport. Som skickades in tidigare idag.

Tur att de som anser mitt hår vara sockervadd inte är i närheten just nu. Om de åt mitt hår innan vad skulle de inte göra nu?!

Funderar på att dra och åka brädaaaa på lördag. Ska kolla imorgon om det finns platser kvar, isf bokar jag och drar sedan tidigt på lördagen. Åker hela dagen och kommer hem på kvällen igen. Nice or what? Är lite rädd att åkandet inte ska kännas som förr. Älskar att åka men tänk om det bara känns likgiltigt nu? Antar att det bara är att testa och ta reda på det. Skulle det inte kännas som vanligt på lördag så gör det kanske det när jag åker i Dalarna snaaart. Backarna där kan jag bättre än gatorna här.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

finaste tjejen jag vet <3

2011-03-10 @ 23:57:29
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback