Ett sjukhus senare.

2011-03-02 @ 23:05:46 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tänkte bara snabbt uppdatera lite om sjukhuset. Har inte varit hemma sen i morse och är inte hemma än. Är dock fri från sjukhuset. Undersökningen gick bra även om den var lite jobbig. Obekvämt, oja, stremt som Katla skulle sagt. Jag kommer ha ont i någon vecka till och förlora lite mer blod men sen ska allt bli normalt. Ett test får jag först svar på om 3 veckor men det borde inte visa något eftersom annat varit bra. Återkommer en annan dag då jag har tillgång till min dator och är hemma igen..För att citera Katla en gång till (var länge sen jag lyssnade på honom!), vi ses i marschallens skugga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback