Eld.

2011-03-16 @ 11:06:48 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det som firades igår var Persiskt nyår..Så man hoppar lite över eld och ser på fyverkerier. Det är ungefär det jag vet, aldrig firat det tidigare så jag är inte så awesome på detaljer. S fick även sitt körkort igår så det firades lite med. Blev mat på Max, sweet!

Senare på kvällen var jag hemma hos M&S och såg på tv. Var askallt ute så när vi kom till lägenheten var det fort hej till täcke och filt och värmekudde. Sov över där och kom hem tidigare imorse.

Min läkare dök aldrig upp igår så fick en ny tid imorgon istället...

Det är väl ungefär det, och att jag nog börjar bli sjuk. Fail för feber.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback