Before I Forget.

2011-03-28 @ 17:32:23 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skrev att jag skulle skrivit igår men jag var aldrig hemma igår så det var lite svårt. Nu är jag dock hemma så nu har jag möjlighet att skriva.

I lördags så var jag och Mellanie på bio. Det var kul! En hel stor eller snarare gigantisk popcornfyrkant (vad heter sådana, popcornskål-låda-grej?) gick sönder när vi skulle lämna biosalongen när filmen var slut..Hmm ja. Den var full. Vi hade bara ätit några få så well trappan där den landade och valde att sprida popcorn blev ju fin...Vi såg btw Hur många lingon finns det i världen. Den var rätt bra/okej.


Märks tydligare nu att mitt minne påverkas av medicinen. Speciellt eller mest korttidsminnet. Det är lite galet så ni får försöka komma ihåg att jag för tillfället har lite sämre sådant.

Att åka bräda var nice. Kändes inte riktigt som vanligt men det kanske berodde en del på vädret som gjorde att stolsliften var stängd och därmed blev det lite krångligare att ta sig till vissa backar. Var inte lika smidigt.


Lagom trött när jag skulle åka tågen dit..Försenad och därmed extra tid i Gävle resulterade i andra bilden.



En av de få dagarna då den liften var igång. Visserligen var det intressant att åka bräda efter en pistmaskin och skoter men jag föredrar nog ändå att stolsliften alltid är igång. Dock var det för mycket vind och säkerheten är väl viktig.

Jag är så extremt trött så måste sova lite. Hajdåå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback