B12.

2011-03-04 @ 19:11:20 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Just det, fick svar på blodproverna tidigare idag. Min läkare ringde. Allt såg bra ut. Det ni!

Där fick alla ni som trodde jag hade brist på B12 bara för jag inte äter kött ^^ Nope, hade brist en gång och det var under den tiden jag inte var vegetarian. Så om jag kan variera och få med allt i min vegetariska kost borde typ alla klara det. Planerar aldrig den, alltså så jag får med allt. Det är ju annars rätt bra och många som slänger ut sig men vegetarianer får brister och behöver mer planera sin mat. Hmm ja det trodde jag med men tydligen inte om man är mig ^^. Jag äter ju inte så mycket (alltså massa olika saker, det är rätt begränsat), en del kallar mig kräsen, jag anser mig snarare känna smaker bättre ;)

Så heja mig och mitt blod som är helt awesome! Tänk om jag vägde mer och kunde dela med mig av det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback