2 avsnitt.

2011-03-05 @ 14:42:49 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Utmanade mig själv, såg klart de två sista avsnitten av första sässongen av The Walking Dead..Var inte så hemskt som tur är. Egentligen har inget avsnitt varit hemskt men jag vet inte, serien lyckas få mig lite knäpp..

Solen skiner och snön smälter. Den smälter rasande fort. Det ena taket till cykelskjulen är helt fritt från snö. Senast det var det var flera månader sen. Så kanske blir det vår.

Ska förmodligen till M&S senare och äta hemmagjord pizza. Stremt nice!!

Har inte pluggat så mycket jag hade tänkt att jag skulle göra idag. Har gjort lite och det är ju alltid något. Blir till att plugga mer imorgon istället.

Beställde kort och förstoringar igår. Fuji direkt har halva priset fram till den 16 mars på förstoringar så tja man säger inte nej till förstoringar för några få kronor.

Peace out.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Snart - vår! :D

2011-03-07 @ 10:03:18

Postat av: Johanna

+ jag skulle varmt rekommendera Hilde och dig att börja öva kubb för lag Väst börjar snart sin intensiva försäsong! :b

2011-03-07 @ 10:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback