19.12.8.7.

2011-03-17 @ 11:31:03 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kom hem från läkaren nyss. Medicinen verkar men blir till att höja dosen från 5omg till 1oomg. Känns bra även om det kanske blir en vecka med biverkningar. Behöver starkare medicin så värt att må lite illa om det får en att må som man ska.

Medicinen har som sagt börjat verka. Innan medicineringen låg min ångestnivå på 19 (vilket tyder på svårare ångeststörning typ) och depressionsnivån låg på 8 (vilket tyder på hög nedstämdhet skulle man väl kunna säga). Nu idag låg ångesten på 12 och depressionen på 7. Så har blivit lägre men är fortfarande högt.

Igår var jag först hos Gustav och åt mat och såg på den tredje Narnia filmen. Den var väl okej. Jag och Narnia hatar inte varandra men vi är inte heller vänner som umgås direkt.

Sen gick jag till M&S. Vi såg på tv och åt mat. Så igår åt jag kvällsmat två gånger. Hej hej, duktigt av mig att kunna äta så mkt ^^

Nu ska jag snart ner till stan med M och sedan hem och börja packa/plugga.



Ljusljusljus bild = yes vet, hej mobil, men tyckte jag kunde dela med mig av en bild där jag ser ut lite som en trött bulldog ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback