Vakt.

2011-07-21 @ 21:45:17 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Är hemma hos min syster just nu. Är barnvakt och kattvakt. Både katten och barnet sover så jag har spenderat en tid framför tvn i soffa. Imorgon är det jobb igen och på lördag efter jag slutat jobbet så blir det att fixa det sista inför bröllopet som äger rum samma dag. Är min syster som gifter sig :)

Det regnar sådär mysigt ute. Perfekt filmväder, synd att ingen bra film visas på tvn nu bara. Eller att jag måste upp imorgon och dra till jobbet, annars kunde man sett på bra filmer under natten och höra regnet mot fönstret. Det är det bästa filmvädret som finns, regn. Gärna ösregn.

Nästa vecka blir rätt brutal när det gäller jobb. Jobbar en del pass i rad. Ett dygn, sen ett till och så vidare.. Längtar väl inte direkt efter det ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback