Vaknade av ett Haj haj.

2011-07-26 @ 10:15:01 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



J.P White

Satte alarmet på snooze och självklart somnade jag om. Dock hann jag inte drömma underliga drömmar så länge. Vaknade till av att min mobil lät. Nyvaken och lite halvt borta såg jag att hade fått ett Haj haj från J.P. Konstig men rolig start på dagen. Ska dock jobba om ett par timmar. Anyway, anledningen till att det var roligt är för att jag har inte träffat pojkarna på länge då de ägt i USA, så att vakna till av att min mobil och att se att det är en av pöööjkarna som skickat fick mig att bli glad.

Nu är det så att Vains Of Jenna är tillbaka i Sverige. De kommer spela lite här och var i Europa så checka HÄR för att se om du kan äga tillsammans med dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback