Trött x1ooo

2011-07-04 @ 20:31:32 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Inte haft möjlighet samt orkat skriva de senaste dagarna. Jag är extremt trött hela tiden.

Min msn är hackad btw, så dröjer innan jag loggar in där....

Jag börjar känna mig likgiltig. Lite ledsen med. Samtidigt som jag är gladare än jag var för ett par månader sen. Det är konstigt. Är väl ångesten som slår tillbaka nu, som kämpar emot. Som får mig att vilja vända mig bort från människor. För några har börjat dra i mig, slåss om min tid, om mina ord och tankar. Jag ger er lugn och kraft men jag önskar att ni förstod att ni samtidigt tar det ifrån mig. Nu ska inte alla som läser ta åt sig, jag måste bara skriva det. Förklara varför det är tomt på ord här. Det är för en del sliter i mig. Jag kan inte hjälpa alla samtidigt. Jag vill men kan inte.

Börjar jobba nästa vecka. Då blir det jobb jobb jobb. Ska bli skönt.

Vill ha en motorcykel med. Ge mig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback