Regn i glaset.

2011-07-08 @ 19:32:17 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Känns som jag får be om ursäkt för dålig update varje gång jag skriver något här? Haha hej fail.

Iaf, förvänta er inte att så mycket händer här. Så slipper ni bli besvikna när ni klickar hit er ^^

Händer saker varje dag, varje timme typ. Orkar bara inte riktigt med att skriva ner allt. Antar att jag blir bättre på det sen när jag börjar jobba för då har jag tid. Hur knäppt det nu låter. Jag har inte tid under arbetspasset såklart, då är jag upptagen med att arbeta. Men när jag har slutat så kommer jag komma hem och säkert inte orka göra något direkt efter själva jobbet. Utan kräva att jag får tid till att softa. Vilket innebär att jag nog kommer snubbla runt på internet och även hamna här och droppa ett par ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback