Jag sa det aldrig.

2011-07-06 @ 00:14:18 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Jag har aldrig sagt att min ångest är borta, så friskförklara mig inte. Jag får fortfarande vakna med ett motstånd inom mig. Jag får fortfarande lägga energi på att ha en vardag. Så glöm inte att jag inte orkar så som ni än.

Jag börjar faktiskt förstå varför min kurator fick panik och direkt efter vårt möte sprang till läkaren. Jag kan förstå varför min läkare gav mig beröm för att jag klarade av skolan, att jag ens lyckades gå upp ur sängen var coolt enligt honom. För min ångest var jättehög. Högre än det högsta berg..

Ångesten gör en sjuk. Den tröttar ut varje liten cell. Så de dagarna när jag inte fullt ut orkar, så kom ihåg att jag fortfarande har ångest ut i fingertopparna. Bli inte arg de dagarna när jag kanske blir arg eller ledsen. Det är för att jag är så utmattad.

Ställ inte några krav på mig, speciellt inte om ni inte ens kan ställa dem på er själva. Ökar min stressnivå plötsligt så kan ångesten vara snabb och ta tillfället iakt och öka lika snabbt som Usain Bolt springer. Ville bara påminna er om det. Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback