tUmmen!

2011-02-26 @ 02:34:10 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()

Haha, jag älskar Tummen mer än ni kan förstå. Det är så bra, skrattat så jag typ gråter. Se hela klippet, är lite drygt 9 minuter men jag lovar det är värt det. Kommentarerna är så bäst!



Bra kommentarer som förstås bäst om man lyssnar på dem:

En dag när tummen satt och ritade cyklar
Mamma! Du har ju lovat mig och dig att ska sluta röka.
Varför sitter du där och snuskar dig och blossar för?
Hon stickade jättebyxor till Tummen, sånna ville han inte ha.
Hon stickade en jättetröja till Tummen, eeeen sån ville han inte ha.
Sticka lite nyttiga saker.
Så kutade mamma och köpte godis.
Spring och leta godis mamma!
(Haha varför ritar han cyklar? ^^)

Mamma! Du har ju lovat mig och dig att sluta röka. Varför sitter du där och snuskar dig och blossar för?

Hon stickade jättebyxor till Tummen, sånna ville han inte ha.
Hon stickade en jättetröja till Tummen, eeeen sån ville han inte ha.

Sticka lite nyttiga saker!

Så kutade mamma och köpte godis.

Spring och leta godis mamma!


En annan sak är att jag tror medicinen börjar funka lite. Eller så beror det helt och hållet på Tummen. Hard to tell och för tidigt. Känns bra eller bättre iaf. Så nu vill jag bara få bort den ena skoluppgiften så allt är lugnt sen. Ska börja ta tag i det idag hade jag tänkt. Får se om det blir så eller inte. Finns ju en dag imorgon med. Att det känns bättre nu innebär visserligen inte att det kommer kännas så imorgon eller nästa vecka. Fast istället för att fokusera på hur det kan vara nästa vecka fokuserar jag på idag och idag känns det rätt bra. Precis som igår. Framsteg i ett par dagar är alltid något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback