Sommar.

2011-02-13 @ 16:14:56 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kanske kommer bli svårt att studera den närmsta tiden. Vem vet. Medicinen kommer ju först göra att det blir sämre och sedan kanske bättre.

Kollade på sommarkurser nu. Läsa kriminologi i Halmstad på helfart och kanske vittnespsykologi på distans (i Gävle, men man var tvungen att vara där en gång men det är ju okej). Båda är på 7,5p. Så det känns ju nice. Det är ju inte så mycket. Är vad ett moment är på. Känns bra. Känns som jag vill det.

I sådana fall kan jag sedan under nästa höst läsa kurser inom olika området och sätta ihop ett eget program typ. Det där vet jag mer om på tisdag (hoppas jag). Under sommaren så känns det bra att läsa de två kurserna, i alla fall kriminologi om man måste välja en.

Fanns socialantropologi i Lund med, inte på distans dock men det kanske skulle ordna sig i sådana fall.

Just nu känns inte den här terminen med sociologi rätt. Tvivlade lite innan jul men ja nu tvivlar jag mer. Dels för jag inte vet om jag kommer orka och dels för jag nog hellre riktar in mig inom ett område som sociologi berör än att besöka flera lite snabbt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback