Radera tisdagar.

2011-02-08 @ 08:20:10 Permalink Fail Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ska gå till skolan om en stund. Grupparbete sedan redovisning. Som jag skrev igår får vi även ut
examinationsuppgiften. Just nu orkar jag inte. Känner mig ledsen. Så inte vet jag hur det ska gå
att fokusera på att skriva i flera dagar.
Igår var jag mest ledsen för Mr. Zombie åkte hem och att denna veckan med honom nånstans förmodligen
var den sista. Det känns okej nu ändå. Eller nästan okej i alla fall. Det var så fint så varför vara ledsen. Det jag känner nu
är istället något jag känt till och från egentligen i flera år. Det är och har aldrig varit fint därför är det svårt att inte vara ledsen.
Det ska bli jättekul att åka till Kläppen men just nu känns det sååå långt kvar. Vilket är jobbigt. Behöver det nu.
Jag är inte längre säker och kanske var jag dum som valde att plugga så långt bort från viktiga vänner och familj. Dock var
det exakt det jag behövde när jag valde det. Nu är det kanske tvärtom.
Ska gå till skolan om en stund. Grupparbete sedan redovisning. Som jag skrev igår får vi även ut examinationsuppgiften. Just nu orkar jag inte. Känner mig ledsen. Så inte vet jag hur det ska gå att fokusera på att skriva i flera dagar.

Igår var jag mest ledsen för Mr. Zombie åkte hem och att denna veckan med honom nånstans förmodligen
var den sista. Kändes tomt, vande mig vid att ha honom här tror jag. Det känns okej nu ändå. Eller nästan okej i alla fall. Det var så fint så varför vara ledsen. Det jag känner nu är istället något jag känt till och från egentligen i flera år. Det är och har aldrig varit fint därför är det svårt att inte vara ledsen.

Det ska bli jättekul att åka till Kläppen men just nu känns det sååå långt kvar. Vilket är jobbigt. Behöver det nu. Jag är inte längre säker och kanske var jag dum som valde att plugga så långt bort från viktiga vänner och familj. Dock var det exakt det jag behövde när jag valde det. Nu är det kanske tvärtom. Jag vet inte. Vet inte mycket just nu. Ska försöka börja ordna det idag även om jag inte vet hur.


Kommentarer

Postat av: Syster

Älskade syster!

Du får inte vara ledsen, då blir jag ledsen. Du är grym som stack till Umeå! Jag beundrar dig för det! Jag skulle vilja vara mer som du! Våga mer, veta vad jag vill! Stort grattis till att du fick VG på din tenta!kram Madde

2011-02-08 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback