Pressad citron.

2011-02-15 @ 14:20:09 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Pratat med studievägledaren nu. Känns bättre. Behöver inte känna lika mycket press, utan ska sänka nivån lite. Kursen berstår av 4 moment, målet är att klara de två som har salstentor. Det andra kunde jag skriva på under sommaren. Vilket känns bra. Man måste klara 75% för att få studielån nästa termin, men nu finns det mer tid till att klara det på. Mår jag bara bättre så kommer det inte vara svårt.

Medicinen gör mig lite illamående, lite sådär lagom. Finns i bakgrunden. Får väl se hur det blir framöver, har ju knappt ens börjat. Är lite trött, främst i ögonen. Sov i natt dock, även fast jag vaknade ett par gånger efter klockan 3. En gång i timmen efter det typ. Fast var lätt att somna om och har inte fått bieffekten "hemska mardrömmar" (än).

Till hösten läser jag sannolikt i gbg. Får se, har tid att tänka igenom det på. Sista anmälningsdagen är 15 april så just nu låter jag det inte ta så mycket tankar.

Kommentarer

Postat av: Astrid

Ät mat tillsammans med medicinen, så den liksom bäddas in. Man kan få mardrömmar bara av att äta mat sent, strax innan man går och lägger sig. Kanske blir bara lite annorlunda drömmar? Sådär riktigt konstiga.

2011-02-15 @ 14:57:45

Postat av: jennyfer

biverkningarna brukar inte va så farliga. mest illamående å trötthet typ första andra veckan lixx....



<3

2011-02-15 @ 18:32:54
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback