orOlig.

2011-02-28 @ 19:59:17 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mjo, blev det för en liten stund sen..Har ju haft lite ont den senaste tiden på ett sätt jag aldrig egentligen haft förr. Pratade med en läkare förra veckan och skulle höra av mig om det inte försvann, men eftersom det inte direkt gör ONT utan mest är en dov värk så har jag tänkt att jag väntar ett tag till innan jag hör av mig. Vill inte springa till doktorn jämt. Speciellt inte när det är något som inte direkt påverkar min vardag så mycket.

Ska dit imorgon och lämna blodprover men med tanke på eftermiddagen idag så kommer jag ringa imorgon när de öppnar och få en tid för det här vad det nu är. För nu är jag säker på att det är något. Inte nödvändigtvis något oj panik men något jag vill ha svar på.

Ni behöver inte oroa er direkt. Jag vet att det inte är tarmvredsliknande, den smärtan känner jag bättre än jag känner er typ. Gör inte ont på några utav de ställena som det gjort tidigare så vågar nästan säga att det här är något helt annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback