Öra.

2011-02-18 @ 16:38:39 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Elakt. Har fortfarande lock i ena örat sen flyget. Wtf liksom time att dra och låta mig få mitt öra tillbaka, ja tack..

Det är soligt ute och ljust än, awesome, i Umeå är det mörkt nu ^^ Funderar på att torka mitt hår med hjälp av en hårtork och gå till havet innan solen är borta. Jag vill egentligen inte gå till havet, vägen dit är rätt tråkig, men vill gå på stranden..Min cykel är nog inte uppe på land utan nere i förrådet under huset..Orka. Något säger mig att jag inte kommer gå dit idag dock, jag borde med tanke på vädret men folk kommer ju hit ganska snart. Okej, några timmar, men det känns snart. Man kan ta bilen fast det känns väldigt onödigt när vägen via ätran är rätt sweet ändå även fast jag nyss skrev att vägen till havet är rätt tråkig. Tänkte på de andra vägarna men ätranvägen är väl kanske inte underhållande men fin. Shit vad onödigt det här är att skriva ^^

Fast tar ju ett tag att få håret torrt. Sen är ju hårtork inte bra för håret. Hmm..Gå upp tidigt imorgon istället? I guess. Om det går vill säga. Är fortfarande inte det lättaste att lyckas med, att gå upp.

Just det, jag är lite sämre på att minnas nuförtiden. Eller det tar lite längre tid. Förmodligen beror det på att jag är trött och därmed inte kan tänka så snabbt. Så ni kan behöva ge mig lite tid ibland.

En zebra-gris! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback