Ofärg.

2011-02-25 @ 12:59:07 Permalink Foto Kommentarer (2) Trackbacks ()


Färg vs. Ofärg.

Svartvitt brukar äga färg så låt färgen bli ägd. Två till bilder från igår:





Jag är lite frånvarande på korten vilket beror på att jag funderade på seminariefrågorna samt på Tetris. Slog nytt rekord igår innan jag fick sova ^^
Var lite orolig innan jag kom till seminariet. Att jag skulle kunna för lite. Dock hade de andra haft samma problem som mig. Peehhuww. De hade svarat lika bristfälligt som jag på de klurigaste frågorna som visade sig vara relativt förstårbara.

Och nej, jag bäddade inte sängen igår. Grattis till ögonen som noterade det. Det ni inte kan se är att jag har pyjamasbyxor på mig!

Kommentarer

Postat av: jennyfer

fining där :* du passar i vitt.. inte för att de går få de så vitt så kanske ovärt att försöka färga de så >_<



men du är fin... fin<3

2011-02-25 @ 16:18:34
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Går att få det rätt vitt fast mitt hår blir inte jättehappy om jag försöker färga det till vitt ^^



Tack darl! Du är finast <3

2011-02-26 @ 09:22:56
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback