Minuter.

2011-02-14 @ 22:02:08 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Varje minut utan biverkningar firar jag lite i smyg. Var kanske en timme + lite sen jag tog första tabletten. Det vill säga kvällens tablett. Vet att det är alldeles för lite tid, den har ju knappt hunnit sväljas ner än. Sen är det de två första veckorna som är då man mest sannolikt kommer att känna av något. Har inte ens gått en dag så men men, man ska väl se det positivt?

Har jag tur kommer tabletterna verka rätt bra rätt tidigt. Eftersom det verkar som jag varit nedstämd sen lågstadiet. Så kommer kanske bli att jag tror att jag mår bra tidigare fast jag egentligen inte nått den riktiga nivån för bra. Hängde ni med där? ^^ Jag kommer tro att jag mår bra fast jag har en bit kvar, för det som är på den riktiga nivån för bra har varit bäst för mig innan. Krånglade jag till det genom att försöka förklara :s

Ska som sagt träffa studievägledaren imorgon och sedan ska jag flyga "hem". Pizza och hav, det låter bra. Frågan är hur jag ska packa och när. Egentligen borde jag göra det nu?! Har iofs lite kläder kvar där nere. Vet inte hur länge jag stannar där..Bra att jag tvättade allt som finns innan idag dock.

Är nog bra att åka hem, så jag kan lära mig äta igen. Gått sådär de senaste dagarna. Mest levt på kakor och sånt. Åt pommes i fredags iofs. Annars hej kakor/godis/chips. Köpte basilikapuckar idag, men förhoppningen om att tillaga dem ikväll rann snabbt bort. Har varit en skrynklig hög av tyg på golvet ett par gånger bara ikväll..Herregud, inte för jag tror på dig, men räcker det inte med att pressa ut havet genom ögonen en gång.

Packa. Sova. Flyga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback