Måndag.

2011-02-10 @ 10:27:09 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vet att det inte är måndag idag, men de ska ringa och ge svar på måndag. Fick träffa en person som sedan ska ta med mitt "fall" till ett möte de har då de avgör hur de går vidare..

De frågorna hon frågade och varför visste jag redan att hon skulle fråga och jag vet anledningen. Fint att hon antecknade mellanbarn. Vi ska visst vara lite krångliga enligt vissa studier. Kanske stämmer. Vad vet jag. Kul dock att det hon gjorde har jag redan gått igenom själv, jag gjorde hennes jobb redan för ett par dagar sen.

Hon verkade lite bekymrad när jag försökte ge henne ett svar på hur länge det varit så här. Då jag faktiskt inte vet. Kyrkansbarntimme, typ sen dess. För det var då som jag iaf minns att jag började fundera lite djupare. Vilket det verkade som att man inte fick eller skulle enligt henne. Jaha, hmm välkommen till min hjärna, varsegod och möblera om. Man kan inte bara sluta fundera när man gjort det hela sitt liv.

Som psykologen jag hade för ett bra tag sen, typ jag vet inte när, hon insisterade att jag skulle hitta något att tro på. Ja för man kan ju bara tro sådär? Övertyga sig själv går bara om det känns rimligt.

Fick även fylla i en grej. Några frågor, fyra svarsalternativ som ska vara värda olika poäng. Vissa var för att se till ångest och andra till depression. Räknade inte ut exakt innan jag gav henne pappret men vet att jag var i den övre delen på båda. Tror aldrig jag direkt varit på en låg nivå så det låter nog värre än det är.

Skulle vilja göra massa saker just nu. Läsa och skriva. Dock är det som om jag har frusit fast i tiden fast tiden slår tick tack om och om igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback