Hat fast på svenska hatt.

2011-02-24 @ 16:18:33 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Ni som tänkte Photoshop på den tidigare bilden har lite rätt, för visst man justerar ju ljuset å lite så men här är mobilbilder som jag tog (uttråkad?) efter jag hade använt en riktig kamera. Så ni som vill klaga på Ps behöver inte klaga så mkt, okej? ^^ Överexponerade är dem visserligen då kameran fokuserade lite för mkt på det svarta men så såg jag ut om än en aning överexponerad. Överexponarad är finare än underexponerad iaf.

Jo jag har mig själv på väggen. Ni ser rätt. Det är väl inte direkt tänkt att den ska sitta där forever men har inget annat att dölja väggen med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback