Förtydligande.

2011-02-14 @ 10:58:19 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

En del av er har inte förstått det än och kanske har jag inte varit tydlig. Det är inte så att jag bara mår lite sämre just nu, det har gått så långt att det är på en annan nivå. En nivå man blir sjuk av om man fastnar på. Jag har tyvärr fastnat lite. Eller mycket, vad vet jag. Deprimerad + ångest = mindre kul.

Man är sjuk på ett sätt som inte är lika synligt som andra grejer. Dock behöver det inte synas för att kännas. Är substaser som krånglar. Var hos läkaren för en stund sen och har nu medicin. Medicin som trixar lite med nervceller eller det emellan dem egentligen. Låter läskigt. Vilket det kanske är med. Biverkningarna är jag väl mest rädd för. Sen hela grejen att det kan bli sämre innan medicinen börjar göra det den ska och att den kanske inte alls kommer att hjälpa. Då får man göra samma sak igen med en annan medicin. Kan det inte bara finnas något som funkar direkt? Tänk så bra det skulle vara.

Jag vet mer imorgon om hur jag kommer göra med studier och allt annat. Efter samtalet med studievägledaren kan jag ge svar. Just nu är inget klart. Kanske kan jag stanna i Umeå eller så borde jag åka "hem". I skrivande stund klarar jag inte av att plugga, kanske kommer gå nu när jag tar medicinen.

Ska snart iväg och fika med en person jag inte känner. Intressant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback