En sida.

2011-02-12 @ 12:13:43 Permalink Daily Dance Kommentarer (6) Trackbacks ()

Jaha..Skrev precis en sida till examinationen. Ska vara 4-5 vilket egentligen är typ lite. Är lätt att fylla de sidorna med det vi ska skriva om. Dock tog det slut efter en sida. Var som att skriva de få orden tog all energi. Underligt. Kan jag skriva en sida per dag är det iofs bra, då kommer jag klara uppgfiten. Svårt att skriva bra eller okej när allt bara slutar att fungera, får se hur det går.




Knappt vaken (igår) men likväl kan man ta bussen till stan och köpa 25årspresent till Härjedalaren. Ska dit ikväll och hoppas det blir awesome..!



Den bilden är ett mysterium. Nästan. Man kan tänka sig att jag gör en sooopebiiil-rörelsen som min bror gjorde året för länge sen.


Igår var tanken att jag och Andreas skulle till NH..Mjo..Vi gick dit efter att ha pratat i ett par timmar. Inte träffat honom sen ja inte vet jag, långt innan jul så fanns en del att prata om. Vi gick till NH sen och upptäckte att det var en kö. Inte vilken som helst utan en ut en in..Hmm kallt ute, orka..Nej. Så vi tänkte well vi går till Villan (aldrig varit där innan). Ligger vid sjukhuset typ, är mest de som läser sådant som har med sjukhus att göra som hänger där. När vi kom dit så var det inte öppet som vanligt utan var bokat så det var old ppl där..Hmm..Istället för att gå till campus igen så åt vi lite mat på Baloo. Där fanns även den mest (förmodligen) patetiska tjejen i världen. Utan att gå in på det så får ni helt enkelt lita på att min bedömning är giltig.

Kommentarer

Postat av: Astrid

Ett paper.....minns första gången jag var på högskolan. Vi fick i uppdrag att skriva ett "paper". Tyckte det lät helt sjukt. Varför säger han inte "ett papper" eller en sida?! Men vid min fråga, när 20 andra ansikten vände sig mot mig, fick jag svaret. Ett paper skulle vara på ca 3 sidor. Jag och högskolevärlden hade mötts för första gången.

2011-02-12 @ 13:06:51

Postat av: Johanna

Go Härjedalen!

Vissa saker får ta tid, blir inte bra av att tvinga fram något om det inte känns bra:) Men en sida per dag är ju perfa^^

2011-02-12 @ 13:48:34

Postat av: jennyfer

hihi, precis som jag. har också skrivit en sida till min examination idag (en lördag!!!) som ska va på ca. 4-5 sidor.. :p



good luck.

miss u!

2011-02-12 @ 14:07:58
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: syster

kram till dig :)

2011-02-12 @ 14:12:39

Postat av: San

Astrid: Haha ja, det är lite underligt att det kallar det så.

Johanna: Nej, vet. Men nu måste jag tvinga fram det för att det ens ska bli något ord. Well well, ordnar sig väl somehow.

Jennyfer: Wehoo awesome! :D Tack..Saknar dig och jag är säker på att allt skulle vara mkt lättare om jag var hos dig just nu.

2011-02-12 @ 18:48:14
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: jennyfer

awww.. gullet. hoppas du kan komma hit snart då!!!

<3



förresten eru ursnygg!

2011-02-13 @ 11:38:24
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback