Du ser ledsen ut.

2011-02-14 @ 17:35:34 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Även de jag inte känner märker numera att jag är lite ledsen. Om de träffar mig vill säga. Det börjar helt enkelt bli så tydligt att det märks. Ska börja med medicinen nu ikväll, en halv tablett per dag i en vecka sedan en hel. Börjar på 25mg och efter denna veckan blir det sedan 5omg. Sen kan det öka, återstår att se. Sertralin. Förfärligt namn egentligen, eller? Rimmar på pralin iaf. Hoppas att biverkningarna härjar när jag sover så jag inte märker dem så mycket. Helst vill jag inte ha några alls. Man kunde få riktigt hemska mardrömmar med, vilket jag helst skippar, men att må illa kan jag göra under tiden jag sover. Det är okej. Har mått illa en del idag. Och igår. Blir väl kanske så om man är orolig eller vad man nu än är.

Var uppe tidigt, tvättade vid 7. Så är trött. Inte för jag gick upp tidigt, är väl en rätt vanlig och enligt vissa sen tid. Är snarare trött för mina dagar kan inte vara normala eller långa längre. Det krävs att jag vilar alternativt sover någon eller några timmar för att inte krasha. Vilket jag nog gör även om jag sover, men inte lika intensivt. Funderar på att sova lite nu men då blir det nog svårt att sova ikväll och då måste jag uppleva möjliga bieffekter länge. Får satsa på att se en serie nu, sedan laga mat (usch, har inte varit bra på det där de senaste dagarna) och sen kanske läsa lite och ta medicin och sen sova.

Funderar fortfarande på om E.T.'s mamma och pappa har samma klädstil som Muminmamman och Muminpappan. Jag tror det kan vara rimligt att de har det. Undrar vad sylten görs av, den E.T.-mamman i sådana fall gör. För Muminmammans är ju som vanlig sylt men hon bor också på jorden, typ.



Sad you say? I guess..or I know..Jag kanske borde satsa på att bli hund..Jag har inte så stort huvud, ser lite stort ut på bilden, eller pannan, beror på vinkeln (jag säger dock vinkleeeeen för vi vet alla att det låter bättre ^^), men kan nästan stolt säga att jag använder juniorstorlekar till mitt huvud. Jobbigt dock när en finfin mössa var i vanlig storlek men too big för mig :(
Mitt hår är egentligen inte lila och tröjan är faktiskt mer åt det lila hållet än blå. Mobilen ville väl ändra det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback