Dead Pirate.

2011-02-26 @ 13:28:16 Permalink Ps. Kommentarer (0) Trackbacks ()



Lyssnar på Johnny Cash och inser att jag hittat tillbaka till min kamera. Behöver fota lite för att få ut tankar eller något. Kreativitet ska väl vara helande och för att få ett bra resultat så bör man må lite mindre bra. Sen om resultatet av mina "kreativa" tankar blir bra spelar ingen roll, behöver bara få utlopp för dem. Vilket jag har ägnat en liten stund av förmiddagen till. De andra bilderna lär dyka upp inom en snar framtid med. Då de är klara för att publiceras men jag vill inte attackera bloggen för mycket ^^

Fick lite insperation när jag kollade på den otroliga coola snubben David LaChapelle igår. Kolla hans hemsida genom att trycka här. Han äger. Mitt resultat av bilden vi kan kalla Bubblegum-Girl är mer på dagisnivå om man jämför med honom men med tanke på hur lite tid jag lagt ner på den så tycker jag det är rätt okej ändå. Bilden kommer ni få se senare för nu ska jag plugga lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback