Är som målvakten.

2011-02-24 @ 12:37:33 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Han där på cupen året just nu odefinierat. Målvakten som såg ut som ett frågetecken. Inte i ansiktet utan hans kropp var som ett. När han fokuserade på att hålla bollen utanför nätet. Lite så ser min hjärna ut nu, skulle jag tro. Inte rent fysiskt men psykist. Har suttit med seminariefrågor tills imorgon en liten stund och låt mig fasansfullt säga att jag inte fattar mycket. Har läst det man ska ha läst men well de skrivna orden hjälper en endast att besvara en fråga. En utav sju.

De andra har ingen direkt relevans till boken. Gått igenom föreläsningarna men inte finns det en suddig lysande bild av hopp där heller. Försöker desperat googla mig fram till något som kan likna ett svar men det är lite svårt då det inte är lika förekommande som kändisar och deras barn. Är begränsat vad som finns och vad som är rätt. Får svara så gott det går så jag i alla fall kan vara delaktig i diskussionen imorgon.

Hade tänkt att jag först skulle jobba på lördag, med SÅSarna. Dock väntar jag, kanske kan jobba nästa gång istället. Skynda långsamt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback