5omg.

2011-02-22 @ 22:27:29 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har ökat dosen nu, vilket gjort mig lite trött igen. Hade tänkt att jag skulle åkt och köpt böcker efter föreläsningen men blev att jag somnade istället. Får göra det imorgon.

Imorgon har jag även telefontid med läkaren. Är mest medicinsnack men ska även prata med honom om att det typ gör ont i något. Vet inte i vad egentligen, är under naveln, till vänster. Gör inte ont som i ONT utan mest känns lite då och då. Eller för några dagar sen gjorde det ONT. Det högg till och det skulle inte förvåna mig om det är så det känns att få en kniv intryckt i sig just där. Var med andra ord inte trevligt.

Ritade på mig själv, där det gjorde ont. För det är svårt att förklara exakt var, men eftersom jag har ritat blir det lättare ^^ Jag undrar lite vad det kan vara, för något måste det ju vara? Borde inte bero på medicinen då det har varit så innan jag började med den men då trodde jag det bara var lite värk som skulle gå över och sen well det gjorde inte det vilket tyder på att det är något annat? Or..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback