Red lights.

2011-12-09 @ 20:33:44 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Bilder från London kommer, jag måste bara orka lägga in dem från mobilen...Här kan ni se lite av julbelysningen iaf.

Skulle egentligen jobbat ikväll men har för hög feber och ont i halsen så blir film hemma. Åt glass precis, mm. Hade tenta imorse, gick fan inte bra. Vet att jag aldrig egentligen tycker det går bra men då har jag kunnat räkna ut att jag borde klara det utifrån antalet poäng, men idag eh nej. Det lär gå sämst. Men är ingen viktig kurs och har prioriterat den andra kursen jag läser samtidigt så ah fuck it. Blir det omtenta (min första ever!) så får det väl bli det. That's it.

Jag vet att jag är sådär lite dålig på att uppdatera men händer för mycket för att hinna skriva. När jag väl är hemma föredrar jag att sova, sorry men sömnen vinner.

Har skissat mer på min blivande sleeve. Nu är isbjörnen också klar. Kan inte visa er den här eftersom jag inte vill riskera att någon snubblar förbi och snor den. Kan kanske skissa ihop något som liknar de som ska in i huden så ni kanske kan få en liten känsla. Får se. Tiden bestämmer.

Åååh ja, vi har snö här uppe nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback