Skosnören.

2011-08-06 @ 22:50:44 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Saknar faktiskt mina älskade converse från 2oo6 som överlevde årets Metaltown men sedan fick slängas. Festivalskorna. Skorna som var med när jag som en liten förvirrad 16åring drog till SRF för första gången i mitt liv. Som var med när jag som en lite större 21åring drog till samma festival tidigare iår. Det var även just det här paret som jag hade varje gång jag övningskörde och sedan slutligen på uppkörningen som jag för att skryta klarade perfekt och felfritt. Skorna jag sparkade på stenar med. Skorna som jag gick i när jag skrattade men även när jag var sorgsen. Skorna som jag gick mina steg i på livets väg helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback