Levande.

2011-08-17 @ 13:33:19 Permalink Genom pennan i min hand Kommentarer (0) Trackbacks ()

Blunda. Känn vinden i håret. Cykla iväg i tankarna. Snabbare. Ner för backen. Ut på okända vägar. Släpp taget om styret och blicka ut över horisonten. Imorgon är ännu inte en dag.

Så andas. Andas som du aldrig har andats förut. Det är idag det gäller. Allt och inget på samma gång. Dröm och önska om frihet, lycka och mod. Rista in rättvisa i världen. Jag håller dig i handen genom varje sekund av rädsla. Jag finns där för dig. Som alltid. Så nära. Utan krav. Utan gränser. Utan tvekan.

Min vän, glöm inte att våra fotspår blev gjutna i sanden. Inte ens det sorgliga och stormiga havet kan förstöra dem. Ingen. Varken tiden eller hatet. Kärlek övervinner allt när den är riktig. Ärligheten får solen att skina.

Och du, du är levande i mitt hjärta. Precis som igår. Precis som du kommer vara imorgon. Fast framförallt precis som du är exakt just nu. Så le. Le för allt vackert!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback