Den där tjejen var på minisemester.

2011-08-29 @ 19:30:25 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sitter just nu på tåget hem till Umeå. Nattåget. Drygtåget. Evighetståget...Ni fattar grejen, det tar många timmar.

Åt nyss pannkakor med sylt. Mm det var gott! Dock så kostar de mer än vad som är rimligt men men..Medan jag åt såg jag en regnbåge. Fint ska det va!

Har haft helt underbara dagar det senaste. Varit i Göteborg i ett par dagar, sen i Trollhättan, Nässjö och två timmar i Stockholm. Åhh vad jag älskar mina vänner. De är finast. Gillar även min Gud, Stjärna och The Master. De här två senaste veckorna har varit helt underbara. Sådär så man nästan trycker på paus för att det aldrig ska ta slut.

Tänkte se på film om nån timme eller två. Är framme först klockan 3 inatt, om det inte blir några förseningar.

Jag återkommer med bilder, berättelser, random crazy awesomeness och solskenshistorier när jag har crashat mina väskor i lägenheten, kanske sagt hej till nya grannar och sovit.



Det kommer bli mass-inlägg när jag väl är hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback