Tradition: Fika.

2011-04-28 @ 11:17:36 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår fikade jag med Pakken. Blivit en tradition mer eller mindre. Jag beställer juice och han någon form av kaffe på På G. Var en trevlig liten fika!

Senare på kvällen drog jag till stranden. Efter det hade regnat klart. Gungade lite och kände på vattnet. Var inte jättevarmt men temperaturgrejen visade 12,3. Så det skulle ju gå. Även fast det skulle vara kallt.

Idag drar jag hem till Ume igen. Åker på eftermiddagen. Har tänkt plugga en del av timmarna på tåget. Från Göteborg och några timmar fram, tills det blir mörkt ungefär. Det ska skrivas, skrivas och skrivas lite till.



En old bild, men har inte så många bilder där båda är med. Han längst fram spelar synt i duschen sen är det Pakken och jag. Sen har vi Per som jag var ute och gick med i måndags. Och sen är det en avkapad Sonic Syndicate-are. Bilden är från Sonic Syndicate-mini, Robin måste det vara, blandar ihop deras namn, alla börjar ju typ på R, han fyllde 25år och hade fest. Ja jo, var väl okej men mja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback