Sms mess.

2011-04-12 @ 10:38:46 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

Några slumpade sms från min mobilii.



Vem vet om glass som smakar asfalt är gott?



Haha Hilde är rolig ^^ Och jag lyckades övertala Olov (som inte heter Ume i efternamn, det är för att jag ska veta att det är Ume-folk) att vila i lycka är bättre än vila i frid.



Kaptenen hörde av sig i förrgår. Made me happy! För hur kan man inte bli glad när han påminner än om klippet på youtube som vi kommenterat i en oändlighet? :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Gumman, vill bara säga att jag vet precis hur det känns. En period i tonåren hade jag det precis så. Panik och kunde inte andas. När jag kände så var jag övertygad om att jag satt något i halsen. Så obehagligt man får bara mer och mer panik och det sätter sig som en klump. Det är jättejobbigt. Jag har oxå haft panikångest, fick en grym sådan när morfar gått bort och vi skulle gifta oss och det var kaos på jobbet, men försöker vara stark. Slutade med att min puls fick spel och trots en natt på sjukhus var den hög. Helt galet. Man får lära sig hantera det och till slut hittar man vägar som funkar för just dig. Stor kram på dig och du vet var jag finns om du orkar och vill prata någon gång! <3

2011-04-16 @ 12:03:58
URL: http://lillmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback