Sand finns inte bara på stranden.

2011-04-27 @ 21:48:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Min syster och Nellie! Numera har jag en sådan tröja med, en likadan som Nellie har. Pippi ftw!

Igår var jag hemma hos min syster. Vi åt fruktsallad och lekte lite med Nellie. Jag fick se hennes fina sandlåda och lärde henne att krossa sakerna man bygger i sandlådan med hjälp av en spade eller liknande. Lyckades med det när hennes mamma hade gått. Oups ^^ Men som moster så har jag ett ansvar, jag måste lära henne hur man liksom städar upp i sandlådan på ett roligare sätt. Genom att mosa sakerna man byggt ^^



Lånar bilderna från Maddes FB. Här är sandlådan, fast då utan sand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback