Pluggtåg.

2011-04-28 @ 21:06:56 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har åkt tåg nu i ett par timmar. Är snart i Stockholm. Eller är där nu. En minut typ. Så sen är det typ 6o mil kvar innan jag är hemma. Har hunnit plugga en hel del. Har nästan skrivit klart den ena examinationen. Har bara en punkt kvar vilket innebär lite mindre än en sida. Skönt att ha den klar sen, eller relativit klar. Måste ju gå igenom den lite och sådär som man alltid måste. Att det mesta är klart är dock niiice! 6 sidor mindre man behöver skriva klart nu i helgen.

Har två examinationer kvar. Så än kan man inte säga YEAH! En klasskamrat och jag ska börja med den ena imorgon när jag är tillbaka i Umeå. Sen har jag en annan, den är på 3 sidor och den ska presentera om vad jag ska skriva om i min b-uppsats och hur jag ska lägga upp den. Så det borde jag väl hinna innan den 2 maj?

I hope so!!

Och just det, gör inte som jag, jag valde att ha påsklov. Så nu får jag ägna helgen åt att skriva. Jag litar på mig själv. Jag vet att jag kan prestera det som krävs. Eller jag tror i alla fall det ^^ Vet att många har skrivit på den examinationen jag skrivit nu på tåget i minst en vecka. Men då har de kanske lagt någon timme då och då. Jag har skrivit intensivt i ja för många timmar. Dock föredrar jag att vara klar långt innan, för att inte få så mycket panik. Men när ångesten har varit för stark så kan man ändå inte prestera så bra så i mitt fall var det bättre att vänta tills jag klarade av att skriva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback