Natt.

2011-04-13 @ 13:26:33 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Bra bok det där!

Min läkare ringde igår och var tvungen att boka om tiden. Så ska dit nästa vecka istället. Min hals blev normal igår efter en tablett och mycket avslappning. Så nu kan jag andas som man ska. Hade ont i ena halsmandeln imorse dock.

Drömde att jag var i London. Åhh I wish! Däremot så blir mitt huvud lite knäppt när man vaknar eftersom tankarna är inställt på engelska. I drömmen så sker allt på engelska eftersom man är i ett sådant land där man inte direkt pratar svenska, så man behöver några minuter för att anpassa hjäranan till att den inte alls befinner sig i fina London utan i Umeå.

Idag skiner solen så lite synd att man måste plugga nu..

Edit: Posten kom precis så måste se en film först innan jag pluggar! Inte sett den filmen sen jag såg den med Mr. P, vilket var läääänge sen. Kepsen var fin och borde bli invigd om någon dag, eller timmar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback