Kläppen!

2011-04-11 @ 19:42:18 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()

Lite segt men här är några bilder. När jag fått lite bilder av min syster så kanske ni får äran att se när jag äger en dalahäst samt att vi oväntat får semlor på apoteket (insane? men det är true Dalarna, där är alla sneeella!)



Vi softade lite i solen mellan åken. I en liten stuga. Dock fanns det inte en liten liten gumma där, eller en liten liten katt. Eller en liten liten pall. Ja ni fattar, det var inte en sådan stuga som i den där boken man läste när man var liten. Och nej, min bräda är inte repig/förstörd. Den är gjord så, den ska se trashig ut men är hel och fin och bäst!



När stolsliften inte var igång p.g.a vädret så var toppstugan lugn och fin. Var tyst och tomt!



Åka lift.





Stolsliften var finally igång och solen sa hej!



Stugan vid Snow Parken och själva Snow Parken..



En liten backe.



Go ahead and jump. JUMP! (Van Halen, det är lite creepy när David Lee Roth jumpar alltså)



Ett av tågen hem..Den stationen liknar den som var Falkenbergs innan den nya tog över rollen.



Min favoritbacke i Kläppen är utan tvekan Trollfallet, den är nice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback