Katten nyser.

2011-04-27 @ 10:30:38 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vaknade när jag skulle, men inte fick jag gå upp för det. Ångesten höll mig som sin fånge. Nu är jag dock fri, antal timmar senare...Hmm.

Mormor och morfar kommer förbi om några minuter. Sen får jag springa ner till stan och se om jag kan få tag i rätt person. Om inte personen har hunnit smyga ut på lunch. Då får jag väl vänta till ett.

Åker hem till Umeå imorgon. Är framme först på fredag dock. Ska bli skönt att åka dit samtidigt som jag skulle vilja frysa tiden. 2 maj närmar sig. Då har vi mycket som ska lämnas in. Panik.

Katten nyser just nu. Försöker han väcka personen som sover i soffan? ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback