Freak On A Leash

2011-04-09 @ 15:15:05 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()



Mitt försök att likna en liten svullen amerikans skateare. Well done tycker jag!

Jag funderar starkt på att köpa en äcklig longboard. Har klagat en hel del på dem. Eller mest på personerna som bara BÄR på dem..Ja för jag köper ju en bil för att ha den parkerad..Nu eller ja snart I guess kommer jag kunna klaga på mig själv och på min board..Ni får gärna klaga ni med om ni så önskar. Jag hindrar inte er, jag uppmuntrar nog nästan er. För det är bättre att ni klagar på mig än på någon som faktiskt bryr sig ^^ Kommer såklart inte köpa en onödigt dyr, så dum i huvudet är jag icke! Kanske inte ens köper en, vem vet. Just nu är det ju inte riktigt läge för det här uppe men i maj kanske.



Ibland orkar jag sminka mig..Oftast föredrar jag att sova.

Just det, skrev för ett tag sen om att jag hade varit hos studievägledaren. Skrev inte varför utan sa att jag skulle återkomma. Men då det mest nog bara var intressant för my mum n' dad som ringde senare samma dag så fanns det inte med på min lista i mitt huvud att skriva det här. Kan göra det nu eftersom det faktiskt är några fler än mina föräldrar som läser det här flummet. Jag var hos studievägledaren för jag vill ändra programmet lite. Vi ska egentligen läsa historia hela nästa termin (3ohp). Jag känner ju att jo men historia i ett halvår funkar väl meeen de som började på programmet nu efter oss ska läsa mycket mindre historia och läsa juridik istället för historia fullt ut. Jag tror jag har mer nytta av juridiken efter examen så jag vill skippa så mycket historia och slänga in mer juridik.

I can bloody sue you!

(Minns ni min återkommande kommentar, det där jag kan stämma dig för som brukades flitigt förr? ^^)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback