Falkenberrjjj

2011-04-24 @ 14:24:41 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Är som sagt "hemma" nu. Är sommar i staden! Galet men nice med true värme mhmm!
Ska snart träffa Super5an och vara störd. Blir grillning, spel och awesomeness. Jag har just nu kapade byxor och linne. Ooooch jag fryser inte. Snarare hej varmt.

Jag kommer nog kanske inte updatea så mycket då det brukar vara rätt stressigt med möten med ppl. När jag har tid över så måste jag plugga. Såg att en hel del hade smygit sig in även om jag inte skrivit något så hej hej det här inlägget är bara för er. Ska iväg om några minuter så jag borde egentligen fixa mitt hår. Ja lal la la.

Fyller på med ord och annat när det finns tid, så kan dröja lite. Sorry.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback