dr00l.

2011-04-10 @ 11:27:55 Permalink Awesomeness Kommentarer (2) Trackbacks ()

Andy Biersack (a.k.a Andy6) är ju inte lite sådär overkligt snygg. Svart hår och svart smink är alltid ett säkert kort. Kolla på honom, omg *.*


Han sjunger ju i Black Veil Brides som ska till SRF iår. Tycker musiken är okej och lyssnar ibland. Meeen tänk, man får se honom live. Hoppas man inte svimmar ^^
Ser ni ut som honom så kontakta gärna mig ^^ Haha nej men nu ska man inte vara sån. Det är ju insidan som räknas mest right? Dock så vet jag inte om det spelar lika stor roll om man är Andy. Vet att man inte ska gå på utseendet men kom igen KOLLA på HONOM! Han är en sådan person man skriver på sin önskelista till jul trots att man slutade tro på jultomten för länge sen.

En kille med svart hår, smink och tattoos har väl alltid varit lite av min dröm. Jag skulle kunna få en sådan, finns en kille med svart hår, smink och tattoos i staden nära min hemstad. Dock är han några år äldre så vi är inte i samma episod av livet även om han är lite barnslig och jag är lite allvarlig meeen han älskar nog sina gitarrer för mycket. Musiker ska man hålla sig borta från. I alla fall om man är lika fascinerad och i behov av kreativitet i själen.

Märks att det är söndag på orden..Igår när jag kom hem, efter tre, så skulle jag sova. Fick ett samtal från någon jag inte kände. Han sa att han satt med X som var ledsen. Känner flera personer med namnet X (skriver inte ut det då jag inte vill hänga ut någon när personen var ledsen) så jag tänkte ju direkt på den som betyder mest av dem och blev livrädd. Skräckslagen. Panik. Jag fattade ingenting, varför var han ledsen, varför ringde vem det nu var som var hans vän till mig? När de frågade om de kunde komma över på kaffe/te så förstod jag. Det var en person som bodde här. En person med namnet X som jag inte känner så väl så jag behövde inte bli rädd. Flyttade fram kaffet då jag inte tycker det är så nice mitt i natten när man kan sova. Paniken satt kvar lite även om jag visste att det inte var den viktigaste X-personen.









Skulle jag varit kille skulle jag nog tyckt han var snygg med.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

han är typ det finaste som gått på denhär jorden... helt underbart jävla vacker!!!!



du är också vacker! <3

2011-04-10 @ 19:16:49
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Ja! .



Du med darl! <3

2011-04-10 @ 20:09:35
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback