Det blir vår iår.

2011-04-05 @ 12:59:42 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Heja heja! Det börjar bli varmare eller mindre kallt nu, på riktigt! Det är sju plus ute vilket är varmt här uppe..Man kan gå med uppknäppt jacka och utan vantar och mössa. Utan att frysa. Vilket är stort med tanke på hur lätt jag fryser.

Hade datorlab idag. Det skulle jag egentligen haft igår med men mådde illa när jag skulle ha gått upp så hoppade över den igår. Dock tog jag igen det de andra gjorde igår på dagens lektion. Gjorde även dagens uppgifter. Så poäng till mig. Eller en guldstjärna ^^

Solen skiner så tänkte vårstäda lite. Idag känner jag mig bättre. Är nog solen som gör det. Mitt försök att få våren att komma genom att äta glass och trotsa kylan verkar fungera ^^



En vattenpöl på vägen hem. Ser ut som en rymdbild lite om man bortser från lampan som reflekteras. Well, snön smälter oerhört fort nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback