Blod.

2011-04-05 @ 19:23:52 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skrev nog om det någon gång men tänkte att jag kan förklara lite eller inte vet jag. Jag orkar inte skriva om något intressant så ^^

Råkade bita mig själv i läppen så det började blöda rätt mycket. Jag vet inte vad det är men jag älskar verkligen blod. Jag är ingen vampyr men lite knäppt är det kanske. Tar man lite vatten så förstärks smaken..Hmm..Jag är vegetarian och äter inte kött men tenderar att utan att veta det bita mig själv så jag får blod. Jag märker det inte själv, är först när det kommer blod och då tänker jag mest bara mmm. Insane men true.

Tycker blod är intressant med. Just färgen och hur man kan förändra det genom att spä ut det. Jag vet att det är lite sjukt att vara fascinerad av blod men well det är så det är. Inte direkt så att jag skulle springa fram till någon som slagit sig och blöder och bara hej kan jag få lite? Hjälper såklart personen! Men blod ser lite ut som rubiner. Är en flytande form av en ädelsten. Shit, låter ju bara värre och värre. Ni behöver inte vara rädda när ni träffar mig ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback