Behöver glass.

2011-04-12 @ 14:15:03 Permalink Fail Kommentarer (1) Trackbacks ()

Missade föreläsningen som fortfarande pågår. Why? För jag kan fan inte andas. Är mer än säker på att jag skulle få panik i föreläsningssalen och let's face it, det klarar man sig bättre utan.

Ångesten som troligtvis bosatt sig i min hals är ingen dålig ursäkt för att stanna hemma och plugga istället för att sitta med panik i salen och därmed ändå inte ta in något av det föreläsaren predrikar. Har ni någon gång satt i halsen? Det är den känslan jag har nu. Att jag håller på att kvävas. Ibland sprider sig smärtan ner från halsen ut i bröstkorgen. Det är verkligen obehagligt och man får panik på riktigt eftersom överlevnadsbiten i en triggas igång eftersom den tror att man kvävs och dör.

Ska hem till M&S om någon timme. Kanske lugnar paniken i halsen ner sig då. Hoppas min läkare kan "bota" mig imorgon eftersom det stör hela min vardag och natt. Vaknar och har svårt att andas. Vilket leder till mer ångest och oro vilket gör det betydligt svårare att sova.

Just det, det är tisdag idag. Det märks. Ska försöka vara mindre opepp och köpa glass och äta upp hela. Sådär amerikanskt fast utan att gråta och ha på mig hemska kläder. Har förövrigt nog hittat en longboard som verkar rätt bra och framförallt är lite fin :)



Haha, det är inte lätt att äga lika mycket som JP alltså!

Kommentarer

Postat av: Astrid

Konstigt ord det där, äga.....

Undrar om skatteverket vet......

Äga hus - då vet de vad de ska göra

Men om huset äger........

2011-04-15 @ 10:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback